בואו לעוף על עצמכם – מצנחי רחיפה מעל מצוקי נתניה

"...הַשֶּׁמֶשׁ זוֹרַחַת הָאֲוִיר מַה צַּח עָפִים הֵם חָגִים הֵם זוּג אַחַר זוּג..."

עושים לרומנטיקה שמיניות באוויר

מלון דיוויד טאואר בנתניה הוא נקודת יציאה מושלמת לאטרקציית מצנחי הרחיפה. אם אתם זוג או משפחה הרפתקנית, הרי מצנחי רחיפה בנתניה היא הפעילות המושלמת עבורכם בשילוב נופש מפנק במלון מגדל דוד נתניה.

מצנחי הרחיפה הוא ענף ספורט אתגרי שמאפיין יותר מכל עיר אחרת בארץ דווקא את העיר נתניה וזה בזכות הטיפוגרפיה המיוחדת של רצועת החוף בעלת המצוקים הגבוהים ביותר בארץ.

התמונה באדיבות אתר gonetanya.com ( האגודה לעידוד התיירות לנתניה)

אתם מוזמנים לפרוש כנף או יותר נכון מצנח ולקבל תצפית דינמית ופנורמית על כל העיר והאזור. זוהי הפתעה מלאה באדרנלין לבני זוג, לימים מיוחדים כגון ימי נישואין, ימי הולדת וכל סיבה למסיבה אחרת.

שמי נתניה קוראים לכם ואתם בהחלט מוזמנים להכניס קצת תמריץ ופלפל לחופשה החלומית והרומנטית שלכם אצלנו. מחפשים מלונות בנתניה לשלב נופש ופעילות מגוונת – מלון דיוויד טאואר הוא מלון ספא יוקרתי בנתניה המגיש לכם חופשה ונופש אורבאני בשילוב רוגע וחוויית אירוח בינלאומית.

Photo taken by Dana Friedlander for the Israeli Ministry of Tourism


אורחים יקרים שימו לב:

המידע המוגש הוא בגדר המלצה או רעיון לפעילות אך האתר והמלון אינו נושא באחריות על ספקים בתחום מצנחי הרחיפה ואינו מפרסם בתי עסק בתחום זה. על המעוניינים בשירות מצנחי רחיפה לברר באופן עצמאי פרטי ספקים אלה ולבדוק את תקינות פעילותם כגון בטוחים ורישיון עסק. אם אתם מחפשים פרטים נוספים ניתן לפנות לקבלת המלון.